Pentru cine: vânzători-consultanți, manageri de vânzări, agenți comerciali, recepționeri, operatori call-centru, agenți TeleSales
Tipuri de vânzări: magazin, call-centru, magazin online, recepție, întâlniri, b2b, b2g, distribuție
Rezultat: îmbunătățirea abilităților de vânzări, creșterea rezultatelor personale
(1/5) VÂNZĂRI PRIN TELEFON
VÂNZĂRI ACTIVE PRIN TELEFON: CONVERSIE, OBIECȚII ȘI CEC MEDIU
Acesta este un training de vânzări de top pentru apeluri de intrare și ieșire - magazine online, call-centre, TeleSales, recepții
(2 zile)
Cod produs: TS001
Training pentru companie: 50.000 MDL
Participare individuală: 6.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(2/5) VÂNZĂRI ÎN MAGAZIN
VÂNZĂRI ACTIVE ÎN MAGAZIN: CONVERSIE, OBIECȚII ȘI CEC MEDIU
Acesta este un training de vânzări de top pentru toți cei care lucrează cu clienții în mod fizic/offline - în magazine, la recepție, în saloane.
(2 zile)
Cod produs: TS002
Training pentru companie: 50.000 MDL
Participare individuală: 6.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(3/5) VÂNZĂRI PRIN TELEFON
INTENSIV PENTRU APELURI RECI - APELĂM BAZA CLIENȚILOR ÎN TIMP REAL
În timpul acestui training, apelăm clienții (persoane fizice și juridice), ascultăm convorbirile pe difuzor și facem analiza apelurilor.
(1 zi)
Cod produs: TS003
Training pentru companie: 35.000 MDL
Participare individuală: 4.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(4/5) TRAINING UNIVERSAL
VÂNZĂRI CA ÎN FILME. ANALIZA TEHNICILOR DE VÂNZĂRI DIN FILME RENUMITE (18+)
O analiză interactivă și plină de umor a tehnicilor de vânzări din filmele renumite precum "The Wolf of Wall Street", "Boiler Room", "Glengarry Glen Ross", etc. Atentie (18+)
(1 zi)
Cod produs: TS004
Training pentru companie: 40.000 MDL
Participare individuală: 4.500 MDL
DETALII
ACHITARE
(5/5) TRAINING UNIVERSAL
PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI ȘI CONVINGERI LIMITATIVE CARE AFECTEAZĂ REZULTATUL
O analiză detaliată a celor mai populare și dăunătoare convingeri limitative care afectează direct rezultatele în vânzări și în afaceri.
(1 день)
Cod produs: TS005
Training pentru companie: 35.000 MDL
Participare individuală: 4.000 MDL
DETALII
ACHITARE
TRAININGURI PENTRU TRAINERI, MENTORI ȘI TOȚI CEI IMPLICAȚI ÎN INSTRUIREA ANGAJAȚILOR
Pentru cine: traineri corporativi, mentori, supervizori, administratori și toți managerii care se ocupă de instruirea angajaților, precum și de controlul calității apelurilor și serviciilor în săli de vânzare
Rezultat: îmbunătățirea abilităților practice de instruire a angajaților, interacțiune mai productivă cu departamentele companiei și conducerea, creșterea performanțelor individuale ale angajaților și rezultatelor companiei
(1/4) INSTRUIRE TRAINERI
TRAINERUL DE PE WALL STREET. SISTEM DE INSTRUIRE PRACTICĂ INTENSIVĂ A ANGAJAȚILOR
Cum să instruiești departamentul de vânzări în practică, să influențezi în mod real rezultatele și să devii un trainer eficient care aduce beneficii companiei
(2 zile)
Cod produs: TM001
Training pentru companie: 60.000 MDL
Participare individuală: 12.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(2/4) SCRIPTURI
SCRIPTURI PUTERNICE. DEZVOLTARE, TESTARE ȘI IMPLEMENTARE A SCRIPTURILOR
Cum să dezvolți și să implementezi eficient scripturi de vânzări pentru a atinge planul, evitând sabotajul și fără a transforma angajații în roboți
(1 zi)
Cod produs: TM002
Training pentru companie: 40.000 MDL
Participare individuală: 6.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(3/4) CONTROL CALITATE
CONTROLUL CALITĂȚII APELURILOR PENTRU CREȘTEREA VÂNZĂRILOR
Implementarea unui sistem de ascultare regulată a apelurilor, controlul calității, practicarea analizei și corectării erorilor în mod colaborativ
(2 zile)
Cod produs: TM003
Training pentru companie: 60.000 MDL
Participare individuală: 12.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(4/4) CONTROL CALITATE
CONTROLUL CALITĂȚII CONSULTANȚEI ȘI LUCRULUI CU CLIENTUL ÎN SALĂ
Implementarea unui sistem de monitorizare regulată a serviciilor și consultanței în sălile de vânzare, practicarea analizei și corectării erorilor în mod colaborativ
(2 zile)
Cod produs: TM004
Training pentru companie: 60.000 MDL
Participare individuală: 12.000 MDL
DETALII
ACHITARE
TRAININGURI PENTRU CONDUCĂTORI, SUPERVIZORI, LIDERI DE ECHIPĂ
Pentru cine: manageri și administratori de toate nivelurile, manageri de resurse umane, traineri și mentori
Rezultat: îmbunătățirea abilităților de management al echipei și a interacțiunii cu top managementul, creșterea performanțelor grupului
(1/3) ATRIBUȚII DE LUCRU
FIȘA DE POST CARE FUNCȚIONEAZĂ. ATRIBUȚIILE DE LUCRU ALE ANGAJAȚILOR
Cum să dezvolți și să implementezi o fișă de post care să reflecte funcționalitatea reală a angajatului și să devină un instrument practic
(1 zi)
Cod produs: TT001
Training pentru companie: 40.000 MDL
Participare individuală: 6.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(2/3) EFICIENȚĂ OPERAȚIONALĂ
TASK-MANAGEMENT:
TASKURI, PRIORITĂȚI,
CALENDAR
Informații concentrate despre organizarea zilnică a lucrului cu fluxul de taskuri, întâlniri și sarcini. Cum să menții totul sub control și să nu fii copleșit
(1 zi)
Cod produs: TT002
Training pentru companie: 40.000 MDL
Participare individuală: 6.000 MDL
DETALII
ACHITARE
(3/3) ANALIZĂ
ANALITICĂ ÎN DEPARTAMENTUL DE VÂNZĂRI. INDICATORI, KPI, RAPORTURI
Un sistem eficient de lucru cu indicatorii/KPI. Rapoarte zilnice, săptămânale și lunare, analiză a rezultatelor și luare de decizii pe baza acestora
(1 zi)
Cod produs: TT003
Training pentru companie: 40.000 MDL
Participare individuală: 6.000 MDL
DETALII
ACHITARE
DE CE TRAININGURI ANUME LA PSS.
16 ANI DE INSTRUIRE PRACTICĂ ÎN AFACERI
Motivul 1/9
Proiectele de instruire a vânzătorilor și a conducătorilor au început în 2008, când Sergiu Plechkov (fondatorul și principalul trainer PSS) a devenit director al centrului de instruire într-o companie mare.
PESTE 3.500 DE VÂNZĂTORI ȘI CONDUCĂTORI
Motivul 2/9
În cadrul proiectelor de instruire au participat peste 3500 de vânzători și conducători a companiilor din diverse domenii - vânzări en-gros, cu amănuntul, vânzări online și offline. Vă invit să explorați lista serviciilor și informațiile despre trainer.
30.000 DE CONSULTAȚII ȘI APELURI ANALIZATE
Motivul 3/9
În timpul elaborării și implementării tehnologiilor de vânzare, am ascultat și am analizat peste 30.000 de apeluri telefonice, consultații în magazine și întâlniri “în teren”. Cu fiecare proiect, ne extindem experiența și îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.
COMPANII DIN 30 DE DOMENII DE ACTIVITATE
Motivul 4/9
În cadrul proiectelor corporative cu implicare operațională am colaborat cu mai mult de peste 50 de companii din 30 de domenii: produse și servicii, B2B, B2C, vânzare cu amănuntul, call-centre, vânzări directe, distribuție. Imaginați-vă - ne-am familiarizat în detaliu cu activitatea a 50 de afaceri!
80 PROIECTE CU IMPLICARE OPERAȚIONALĂI
Motivul 5/9
Am realizat 80 de proiecte corporative cu implicare operațională completă - audit, elaborare, instruire și implementare a scripturilor, a tehnicilor de vânzare și a instrumentelor de gestionare a echipei pentru conducători. Proiectele implică toate departamentele companiei (vânzări, marketing, achiziții, depozit, logistică, contabilitate, IT etc.).
ROM-RUS: INSTRUIRE ȘI SCRIPTURI ÎN DOUĂ LIMBI
Motivul 6/9
În cadrul PSS instruirea este oferită în două limbi - română și rusă. Atunci când o companie tinde să obțină profit maxim, se recomandă ca vânzătorii să fie instruiți și să lucreze în ambele limbi. Prin urmare, scripturile, regulamentele și toate instrumentele de afaceri sunt dezvoltate și implementate atât în limba română, cât și în limba rusă.
CONSULTAȚII ȘI ASISTENȚĂ PENTRU CONDUCEREA COMPANIEI
Motivul 7/9
În cadrul instruirii în vânzări, întotdeauna abordăm și subiecte adiacente importante - motivația financiară a angajaților, atribuții de lucru ale conducătorilor, analiza, platformele de lucru (CRM, 1C, telefonie IP), etc. Datorită experienței avansate, oferim asistență în soluționarea diferitor situații care intervin.
INSTRUIREA PRACTICĂ, ACCENT PE REZULTAT
Motivul 8/9
Accentul este pus pe instruirea practică și sesiunile de formare direct la locul de muncă cu clienți reali. Scopul final al instruirii noastre este îmbunătățirea reală a rezultatelor companiilor - rezultate care pot fi măsurate în termeni de bani, procente, etc.
95% DIN CLIENȚI SUNT DIN RECOMANDĂRI
Motivul 9/9
Majoritatea clienților noștri (19 din 20) vin din recomandări. Aceasta este o dovadă a nivelului de încredere din partea clienților și semn de recunoaștere a competențelor noastre. Clienții rezervă proiecte în mod anticipat, cu 3-6 luni înainte.
DESPRE COSTUL SERVICIILOR
16 ANI DE INSTRUIRE PRACTICĂ ÎN AFACERI
Motivul 1/9
Proiectele de instruire a vânzătorilor și a conducătorilor au început în 2008, când Sergiu Plechkov (fondatorul și principalul trainer PSS) a devenit director al centrului de instruire într-o companie mare.
PESTE 3.500 DE VÂNZĂTORI ȘI CONDUCĂTORI
Motivul 2/9
În cadrul proiectelor de instruire au participat peste 3500 de vânzători și conducători a companiilor din diverse domenii - vânzări en-gros, cu amănuntul, vânzări online și offline. Vă invit să explorați lista serviciilor și informațiile despre trainer.
30.000 DE CONSULTAȚII ȘI APELURI ANALIZATE
Motivul 3/9
În timpul elaborării și implementării tehnologiilor de vânzare, am ascultat și am analizat peste 30.000 de apeluri telefonice, consultații în magazine și întâlniri “în teren”. Cu fiecare proiect, ne extindem experiența și îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.
COMPANII DIN 30 DE DOMENII DE ACTIVITATE
Motivul 4/9
În cadrul proiectelor corporative cu implicare operațională am colaborat cu mai mult de peste 50 de companii din 30 de domenii: produse și servicii, B2B, B2C, vânzare cu amănuntul, call-centre, vânzări directe, distribuție. Imaginați-vă - ne-am familiarizat în detaliu cu activitatea a 50 de afaceri!
80 PROIECTE CU IMPLICARE OPERAȚIONALĂI
Motivul 5/9
Am realizat 80 de proiecte corporative cu implicare operațională completă - audit, elaborare, instruire și implementare a scripturilor, a tehnicilor de vânzare și a instrumentelor de gestionare a echipei pentru conducători. Proiectele implică toate departamentele companiei (vânzări, marketing, achiziții, depozit, logistică, contabilitate, IT etc.).
ROM-RUS: INSTRUIRE ȘI SCRIPTURI ÎN DOUĂ LIMBI
Motivul 6/9
În cadrul PSS instruirea este oferită în două limbi - română și rusă. Atunci când o companie tinde să obțină profit maxim, se recomandă ca vânzătorii să fie instruiți și să lucreze în ambele limbi. Prin urmare, scripturile, regulamentele și toate instrumentele de afaceri sunt dezvoltate și implementate atât în limba română, cât și în limba rusă.
CONSULTAȚII ȘI ASISTENȚĂ PENTRU CONDUCEREA COMPANIEI
Motivul 7/9
În cadrul instruirii în vânzări, întotdeauna abordăm și subiecte adiacente importante - motivația financiară a angajaților, atribuții de lucru ale conducătorilor, analiza, platformele de lucru (CRM, 1C, telefonie IP), etc. Datorită experienței avansate, oferim asistență în soluționarea diferitor situații care intervin.
INSTRUIREA PRACTICĂ, ACCENT PE REZULTAT
Motivul 8/9
Accentul este pus pe instruirea practică și sesiunile de formare direct la locul de muncă cu clienți reali. Scopul final al instruirii noastre este îmbunătățirea reală a rezultatelor companiilor - rezultate care pot fi măsurate în termeni de bani, procente, etc.
95% DIN CLIENȚI SUNT DIN RECOMANDĂRI
Motivul 9/9
Majoritatea clienților noștri (19 din 20) vin din recomandări. Aceasta este o dovadă a nivelului de încredere din partea clienților și semn de recunoaștere a competențelor noastre. Clienții rezervă proiecte în mod anticipat, cu 3-6 luni înainte.
CERTIFICATUL DE PARTICIPARE PLECHKOV SALES SCHOOL
După finalizarea cu succes a instruirii la PSS, angajații primesc un certificat oficial care atestă participarea lor activă la instruirea practică.
COMANDAȚI TRAINING
REZULTATELE DUPĂ INSTRUIRE
CREȘTEREA INDICATORILOR PRINCIPALI
Rezultatul 1/7
Creșterea volumului vânzărilor în termeni financiari (venituri, cifră de afaceri)
Creșterea volumului vânzărilor în termeni cantitativi (SKU, poziții, bucăți, unități)
Numărul de comenzi, cereri, tranzacții
Numărul de lead-uri procesate, apeluri efectuate, întâlniri, clienți deserviți, oferte comerciale trimise
Procentul de îndeplinire a planului de vânzări și regularitatea îndeplinirii acestuia
Creșterea ratei de conversie (vizitator-cumpărător, apel-comandă, întâlnire-vânzare)
Creșterea valorii medii a cecelui (atât în termeni cantitativi, cât și în termeni financiari)
Creșterea bazei de clienți (numărul de clienți noi și clienți din anumite categorii)
Numărul de vizitatori ai site-ului și al magazinelor
Sistemul de vânzări elaborat și implementat ajută la dezvoltarea rapidă a companiei.
Rapid deveniți un jucător important și obțineți oportunitatea să "devorați" concurenții, sporind cota de piață
CREȘTEREA NIVELULUI DE GESTIONARE A ECHIPEI
Rezultatul 3/7
Angajații interacționează mai eficient cu conducătorul și între ei
Angajații respectă subordonarea, comunică respectuos cu colegii
Angajații devin mai inițiativi și disciplinați
Scăderea nivelului de întârzieri nemotivate
Angajații își îndeplinesc responsabil atribuțiile de lucru
Conducătorul obține mai mult timp pentru sarcini mai profitabile și strategice și nu pierde timpul doar cu rezolvarea zilnică a microconflictelor și corectarea "gafelor" angajaților
REDUCEREA PIERDERILOR
Rezultatul 4/7
Reducerea numărului de refuzuri, retururi și reclamații
Reducerea volumului de marfă nevândută și produselor defecte
Scăderea numărului de erori în procesul de documentare și comandare
Scăderea nivelului de tensiune între departamente, eliminarea conflictelor de durată
Concedierea angajaților profilul cărora nu corespunde valorilor echipei
CREȘTEREA LOIALITĂȚII CLIENȚILOR
Rezultatul 5/7
Angajatul competent creează o impresie foarte plăcută asupra clienților
Clienții fac achiziții mai mari și revin mai des pentru cumpărături repetate
Clienții ignoră concurenții și devin mai toleranți față de erorile companiei
Clienții recomandă cu plăcere compania și scriu recenzii pozitive și sincere pe rețelele de socializare și pe Google
Calitatea ridicată a deservirii este întotdeauna evidentă și are un efect magic asupra clienților
CREȘTEREA HR-BRANDULUI AL COMPANIEI
Rezultatul 6/7
Angajații preferă să lucreze într-o companie cu un nivel înalt de organizare a procesului de muncă
Recrutarea angajaților noi devine mai ușoară
Angajații recomandă compania prietenilor și rudelor ca angajator de încredere
Scăderea ratei de rotație a personalului în companie
Compania devine mai atractivă pentru profesioniști, echipa devine mai puternică
Se reduc cheltuielile pentru recrutarea personalului
Posturile vacante sunt completate mai rapid
PROCESELE DE LUCRU IAU UN CARACTER SISTEMATIC
Rezultatul 7/7
Procesele și etapele de lucru devin consecutive, iar angajații obțin abilități, care le permit să reacționeze corect și prompt în diferite situații.
Afacerea devine transparentă și previzibilă.
Instruirea stagiarilor devine mai rapidă, mai ieftină și mai ușoară
EXEMPLELE REZULTATELOR REALE
CREȘTEREA INDICATORILOR PRINCIPALI
Rezultatul 1/7
Creșterea volumului vânzărilor în termeni financiari (venituri, cifră de afaceri)
Creșterea volumului vânzărilor în termeni cantitativi (SKU, poziții, bucăți, unități)
Numărul de comenzi, cereri, tranzacții
Numărul de lead-uri procesate, apeluri efectuate, întâlniri, clienți deserviți, oferte comerciale trimise
Procentul de îndeplinire a planului de vânzări și regularitatea îndeplinirii acestuia
Creșterea ratei de conversie (vizitator-cumpărător, apel-comandă, întâlnire-vânzare)
Creșterea valorii medii a cecelui (atât în termeni cantitativi, cât și în termeni financiari)
Creșterea bazei de clienți (numărul de clienți noi și clienți din anumite categorii)
Numărul de vizitatori ai site-ului și al magazinelor
Sistemul de vânzări elaborat și implementat ajută la dezvoltarea rapidă a companiei.
Rapid deveniți un jucător important și obțineți oportunitatea să "devorați" concurenții, sporind cota de piață
CREȘTEREA NIVELULUI DE GESTIONARE A ECHIPEI
Rezultatul 3/7
Angajații interacționează mai eficient cu conducătorul și între ei
Angajații respectă subordonarea, comunică respectuos cu colegii
Angajații devin mai inițiativi și disciplinați
Scăderea nivelului de întârzieri nemotivate
Angajații își îndeplinesc responsabil atribuțiile de lucru
Conducătorul obține mai mult timp pentru sarcini mai profitabile și strategice și nu pierde timpul doar cu rezolvarea zilnică a microconflictelor și corectarea "gafelor" angajaților
REDUCEREA PIERDERILOR
Rezultatul 4/7
Reducerea numărului de refuzuri, retururi și reclamații
Reducerea volumului de marfă nevândută și produselor defecte
Scăderea numărului de erori în procesul de documentare și comandare
Scăderea nivelului de tensiune între departamente, eliminarea conflictelor de durată
Concedierea angajaților profilul cărora nu corespunde valorilor echipei
CREȘTEREA LOIALITĂȚII CLIENȚILOR
Rezultatul 5/7
Angajatul competent creează o impresie foarte plăcută asupra clienților
Clienții fac achiziții mai mari și revin mai des pentru cumpărături repetate
Clienții ignoră concurenții și devin mai toleranți față de erorile companiei
Clienții recomandă cu plăcere compania și scriu recenzii pozitive și sincere pe rețelele de socializare și pe Google
Calitatea ridicată a deservirii este întotdeauna evidentă și are un efect magic asupra clienților
CREȘTEREA HR-BRANDULUI AL COMPANIEI
Rezultatul 6/7
Angajații preferă să lucreze într-o companie cu un nivel înalt de organizare a procesului de muncă
Recrutarea angajaților noi devine mai ușoară
Angajații recomandă compania prietenilor și rudelor ca angajator de încredere
Scăderea ratei de rotație a personalului în companie
Compania devine mai atractivă pentru profesioniști, echipa devine mai puternică
Se reduc cheltuielile pentru recrutarea personalului
Posturile vacante sunt completate mai rapid
PROCESELE DE LUCRU IAU UN CARACTER SISTEMATIC
Rezultatul 7/7
Procesele și etapele de lucru devin consecutive, iar angajații obțin abilități, care le permit să reacționeze corect și prompt în diferite situații.
Afacerea devine transparentă și previzibilă.
Instruirea stagiarilor devine mai rapidă, mai ieftină și mai ușoară
CLIENȚII NOȘTRI - AFACERI MICI, MIJLOCII ȘI MARI
CONTACTAȚI-NE
Aveți întrebări? Doriți să stabiliți o întâlnire? Doriți să solicitați oferta comercială?
Contactați-ne la telefon sau prin mesaj. Sunteți o companie mare, o afacere mică sau un antreprenor freelancer - vă răspundem cu drag.