TRAININGURI DE VÂNZĂRI
  • Pentru cine: vânzători-consultanți, manageri de vânzări, agenți comerciali, recepționeri, operatori call-centru, agenți TeleSales
  • Tipuri de vânzări: magazin, call-centru, magazin online, recepție, întâlniri, b2b, b2g, distribuție
  • Rezultat: îmbunătățirea abilităților de vânzări, creșterea rezultatelor personale
TRAININGURI PENTRU TRAINERI,
MENTORI ȘI TOȚI CEI IMPLICAȚI ÎN INSTRUIREA ANGAJAȚILOR
  • Pentru cine: traineri corporativi, mentori, supervizori, administratori și toți managerii care se ocupă de instruirea angajaților, precum și de controlul calității apelurilor și serviciilor în săli de vânzare
  • Rezultat: îmbunătățirea abilităților practice de instruire a angajaților, interacțiune mai productivă cu departamentele companiei și conducerea, creșterea performanțelor individuale ale angajaților și rezultatelor companiei
TRAININGURI PENTRU CONDUCĂTORI, SUPERVIZORI, LIDERI DE ECHIPĂ
  • Pentru cine: manageri și administratori de toate nivelurile, manageri de resurse umane, traineri și mentori
  • Rezultat: îmbunătățirea abilităților de management al echipei și a interacțiunii cu top managementul, creșterea performanțelor grupului
CONSULTAȚII INDIVIDUALE
PENTRU DEZVOLTAREA AFACERII ȘI CARIEREI
  • Pentru cine: Consultațiile individuale sunt recomandate pentru toți cei care vor să-și dezvolte afacerea, să-și crească profitul, să rezolve situații complicate și să avanseze în carieră. Primiți răspunsuri concrete la întrebări și instrumente de lucru pentru realizarea sarcinilor dvs.
  • Rezultat: Creșterea rezultatelor personale și de grup
DE CE TRAININGURI ȘI CONSULTAȚII ANUME LA PSS.
16 ANI DE INSTRUIRE PRACTICĂ ÎN AFACERI
Motivul 1/9
Proiectele de instruire a vânzătorilor și a conducătorilor au început în 2008, când Sergiu Plechkov (fondatorul și principalul trainer PSS) a devenit director al centrului de instruire într-o companie mare.
PESTE 3.500 DE VÂNZĂTORI ȘI CONDUCĂTORI
Motivul 2/9
În cadrul proiectelor de instruire au participat peste 3500 de vânzători și conducători a companiilor din diverse domenii - vânzări en-gros, cu amănuntul, vânzări online și offline. Vă invit să explorați lista serviciilor și informațiile despre trainer.
30.000 DE CONSULTAȚII ȘI APELURI ANALIZATE
Motivul 3/9
În timpul elaborării și implementării tehnologiilor de vânzare, am ascultat și am analizat peste 30.000 de apeluri telefonice, consultații în magazine și întâlniri “în teren”. Cu fiecare proiect, ne extindem experiența și îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.
COMPANII DIN 30 DE DOMENII DE ACTIVITATE
Motivul 4/9
În cadrul proiectelor corporative cu implicare operațională am colaborat cu mai mult de peste 50 de companii din 30 de domenii: produse și servicii, B2B, B2C, vânzare cu amănuntul, call-centre, vânzări directe, distribuție. Imaginați-vă - ne-am familiarizat în detaliu cu activitatea a 50 de afaceri!
80 PROIECTE CU IMPLICARE OPERAȚIONALĂI
Motivul 5/9
Am realizat 80 de proiecte corporative cu implicare operațională completă - audit, elaborare, instruire și implementare a scripturilor, a tehnicilor de vânzare și a instrumentelor de gestionare a echipei pentru conducători. Proiectele implică toate departamentele companiei (vânzări, marketing, achiziții, depozit, logistică, contabilitate, IT etc.).
ROM-RUS: INSTRUIRE ȘI SCRIPTURI ÎN DOUĂ LIMBI
Motivul 6/9
În cadrul PSS instruirea este oferită în două limbi - română și rusă. Atunci când o companie tinde să obțină profit maxim, se recomandă ca vânzătorii să fie instruiți și să lucreze în ambele limbi. Prin urmare, scripturile, regulamentele și toate instrumentele de afaceri sunt dezvoltate și implementate atât în limba română, cât și în limba rusă.
CONSULTAȚII ȘI ASISTENȚĂ PENTRU CONDUCEREA COMPANIEI
Motivul 7/9
În cadrul instruirii în vânzări, întotdeauna abordăm și subiecte adiacente importante - motivația financiară a angajaților, atribuții de lucru ale conducătorilor, analiza, platformele de lucru (CRM, 1C, telefonie IP), etc. Datorită experienței avansate, oferim asistență în soluționarea diferitor situații care intervin.
INSTRUIREA PRACTICĂ, ACCENT PE REZULTAT
Motivul 8/9
Accentul este pus pe instruirea practică și sesiunile de formare direct la locul de muncă cu clienți reali. Scopul final al instruirii noastre este îmbunătățirea reală a rezultatelor companiilor - rezultate care pot fi măsurate în termeni de bani, procente, etc.
95% DIN CLIENȚI SUNT DIN RECOMANDĂRI
Motivul 9/9
Majoritatea clienților noștri (19 din 20) vin din recomandări. Aceasta este o dovadă a nivelului de încredere din partea clienților și semn de recunoaștere a competențelor noastre. Clienții rezervă proiecte în mod anticipat, cu 3-6 luni înainte.
CERTIFICATUL DE PARTICIPARE PLECHKOV SALES SCHOOL
După finalizarea cu succes a instruirii la PSS, angajații primesc un certificat oficial care atestă participarea lor activă la instruirea practică.
REZULTATELE DUPĂ INSTRUIRE
CREȘTEREA INDICATORILOR PRINCIPALI
Rezultatul 1/7
  • Creșterea volumului vânzărilor în termeni financiari (venituri, cifră de afaceri)
  • Creșterea volumului vânzărilor în termeni cantitativi (SKU, poziții, bucăți, unități)
  • Numărul de comenzi, cereri, tranzacții
  • Numărul de lead-uri procesate, apeluri efectuate, întâlniri, clienți deserviți, oferte comerciale trimise
  • Procentul de îndeplinire a planului de vânzări și regularitatea îndeplinirii acestuia
  • Creșterea ratei de conversie (vizitator-cumpărător, apel-comandă, întâlnire-vânzare)
  • Creșterea valorii medii a cecelui (atât în termeni cantitativi, cât și în termeni financiari)
  • Creșterea bazei de clienți (numărul de clienți noi și clienți din anumite categorii)
  • Numărul de vizitatori ai site-ului și al magazinelor
  • Numărul de clienți reținuți și readuși
  • Reducerea volumului datoriilor (creșterea colectării)
CREȘTEREA AVANTAJELOR COMPETITIVE
Rezultatul 2/7
  • Sistemul de vânzări elaborat și implementat ajută la dezvoltarea rapidă a companiei.
  • Rapid deveniți un jucător important și obțineți oportunitatea să "devorați" concurenții, sporind cota de piață
CREȘTEREA NIVELULUI DE GESTIONARE A ECHIPEI
Rezultatul 3/7
  • Angajații interacționează mai eficient cu conducătorul și între ei
  • Angajații respectă subordonarea, comunică respectuos cu colegii
  • Angajații devin mai inițiativi și disciplinați
  • Scăderea nivelului de întârzieri nemotivate
  • Angajații își îndeplinesc responsabil atribuțiile de lucru
  • Conducătorul obține mai mult timp pentru sarcini mai profitabile și strategice și nu pierde timpul doar cu rezolvarea zilnică a microconflictelor și corectarea "gafelor" angajaților
REDUCEREA PIERDERILOR
Rezultatul 4/7
  • Reducerea numărului de refuzuri, retururi și reclamații
  • Reducerea volumului de marfă nevândută și produselor defecte
  • Scăderea numărului de erori în procesul de documentare și comandare
  • Scăderea nivelului de tensiune între departamente, eliminarea conflictelor de durată
  • Concedierea angajaților profilul cărora nu corespunde valorilor echipei
CREȘTEREA LOIALITĂȚII CLIENȚILOR
Rezultatul 5/7
  • Angajatul competent creează o impresie foarte plăcută asupra clienților
  • Clienții fac achiziții mai mari și revin mai des pentru cumpărături repetate
  • Clienții ignoră concurenții și devin mai toleranți față de erorile companiei
  • Clienții recomandă cu plăcere compania și scriu recenzii pozitive și sincere pe rețelele de socializare și pe Google
  • Calitatea ridicată a deservirii este întotdeauna evidentă și are un efect magic asupra clienților
CREȘTEREA HR-BRANDULUI AL COMPANIEI
Rezultatul 6/7
  • Angajații preferă să lucreze într-o companie cu un nivel înalt de organizare a procesului de muncă
  • Recrutarea angajaților noi devine mai ușoară
  • Angajații recomandă compania prietenilor și rudelor ca angajator de încredere
  • Scăderea ratei de rotație a personalului în companie
  • Compania devine mai atractivă pentru profesioniști, echipa devine mai puternică
  • Se reduc cheltuielile pentru recrutarea personalului
  • Posturile vacante sunt completate mai rapid
PROCESELE DE LUCRU IAU UN CARACTER SISTEMATIC
Rezultatul 7/7
  • Procesele și etapele de lucru devin consecutive, iar angajații obțin abilități, care le permit să reacționeze corect și prompt în diferite situații.
  • Afacerea devine transparentă și previzibilă.
  • Instruirea stagiarilor devine mai rapidă, mai ieftină și mai ușoară
CLIENȚII NOȘTRI - AFACERI MICI, MIJLOCII ȘI MARI
CONTACTAȚI-NE

Aveți întrebări? Doriți să stabiliți o întâlnire? Doriți să solicitați oferta comercială?

Contactați-ne la telefon sau prin mesaj. Sunteți o companie mare, o afacere mică sau un antreprenor freelancer - vă răspundem cu drag.

"PSS - Plechkov Sales School"
Școala de vânzări active din Chișinău. Traininguri și scripturi care fac diferența.

© 2008-2024, "Plechkov Sales School" SRL
IDNO: 1012600008350