Trainingul lui Sergiu Plechkov
MINDSET MANAGEMENT:
PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI ȘI
A REZULTATELOR REMARCABILE
Gestionarea convingerilor și modului de gândire angajaților și echipelor
pentru a le îmbunătăți productivitatea și eficiența
Trainingul lui Sergiu Plechkov
MINDSET MANAGEMENT: PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI ȘI A REZULTATELOR REMARCABILE
Gestionarea convingerilor și modului de gândire angajaților și echipelor pentru a le îmbunătăți productivitatea și eficiența
MINDSET MANAGEMENT
AFACEREA DVS. SEAMĂNĂ
CU FILMUL "MATRIX".
Fiecare manager de vânzări este ca Neo, „Alesul”, care are o putere incredibilă.
Pentru ca Neo și echipa sa să-și deblocheze complet potențialul, trebuie să facă
trecerea de la Mindset Limitativ la Mindset Productiv.
MINDSET MANAGEMENT
AFACEREA DVS. SEAMĂNĂ CU FILMUL "MATRIX".
Fiecare manager de vânzări este ca Neo, „Alesul”, care are o putere incredibilă. Pentru ca Neo și echipa sa să-și deblocheze complet potențialul, trebuie să facă trecerea de la Mindset Limitativ la Mindset Productiv.
18 EXEMPLE DE MINDSET LIMITATIV
ÎN ACTIVITĂȚI ALE SECȚIEI DE VÂNZĂRI.
MINDSET MANAGEMENT.
corectează convingerile limitative, reduce numărul distorsiunilor cognitive și creează un context de lucru eficient, permițând proceselor de muncă să decurgă stabil și productiv
MINDSET MANAGEMENT.
corectează convingerile limitative, reduce numărul distorsiunilor cognitive și creează un context de lucru eficient, permițând proceselor de muncă să decurgă stabil și productiv
VOM ANALIZA PE EXEMPLE
PRINCIPALELE CONCEPTE DIN
mindset management.
VOM ANALIZA PE EXEMPLE
PRINCIPALELE CONCEPTE DIN mindset management.
1. DISTORSIUNI COGNITIVE
(ERORI DE GÂNDIRE)
Influența distorsiunilor cognitive asupra vânzărilor:
Acestea afectează modul în care angajatul percepe și interpretează informațiile provenite de la clienți, colegi și conducere. Rezultatul distorsiunilor cognitive sunt concluzii greșite, care conduc la acțiuni eronate, pierderi și profituri neobținute
Influența
distorsiunilor cognitive
asupra vânzărilor:
9 EXEMPLE
DE DISTORSIUNI COGNITIVE ÎN VÂNZĂRI.
2. CONVINGERI LIMITATIVE
(BLOCANTE DE ACȚIUNE)
Influența convingerilor limitative asupra vânzărilor:
Reducerea încrederii în sine și în abilitățile proprii, îndoieli excesive cu privire la propria performanță, percepția negativă a clienților, conducerii și colegilor, dificultăți în stabilirea contactului și menținerea dialogului, percepția negativă a feedback-ului și rezistența la schimbări, epuizarea emoțională (burn-out), scăderea rezultatelor de vânzare.
Influența
convingerilor limitative
asupra vânzărilor:
10 EXEMPLE
DE CONVINGERI LIMITATIVE ÎN VÂNZĂRI.
3. CONVINGERI STIMULATIVE
(STIMULATOARE DE ACȚIUNE)
Influența convingerilor stimulative asupra vânzărilor:
Încredere în sine și capacitate de a face față refuzurilor și stresului, motivație ridicată și orientare către obiective, lucru orientat spre rezultate, construirea de relații de încredere cu clienții, capacitate de învățare rapidă și adaptare la schimbări, creșterea nivelului de deservire, percepție pozitivă de sine și a muncii desfășurate, dezvoltarea echipei
Influența
convingerilor stimulative
asupra vânzărilor:
15 EXEMPLE
DE CONVINGERI STIMULATIVE.
Da, vreau să particip la trainingul
„Mindset Management: Psihologia Vânzărilor Mari”
PROGRAMUL TRAININGULUI
"MINDSET MANAGEMENT: PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI".
PROGRAMUL TRAININGULUI "MINDSET MANAGEMENT: PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI".
DESCĂRCAȚI
PROGRAMUL
ÎN FORMAT PDF.
pentru a-l expedia spre aprobare colegilor și conducerii
ADAPTARE ȘI FOLLOW-UP INCLUSE.