Trainingul lui Sergiu Plechkov

MINDSET MANAGEMENT:

PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI ȘI

A REZULTATELOR REMARCABILE

Gestionarea convingerilor și modului de gândire angajaților și echipelor

pentru a le îmbunătăți productivitatea și eficiența

Trainingul lui Sergiu Plechkov


MINDSET MANAGEMENT: PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI ȘI A REZULTATELOR REMARCABILE

Gestionarea convingerilor și modului de gândire angajaților și echipelor pentru a le îmbunătăți productivitatea și eficiența

Trainingul se numește Mindset Management. Ce înseamnă acest lucru?
Mindset este un set de convingeri, atitudini și moduri de gândire, care influențează percepția sa asupra lumii, comportamentul și capacitatea de a atinge obiectivele. Pe scurt, mindset-ul = mod de gândire.

Mindset management ("gestionarea modului de gândire") este procesul de formare și gestionare a convingerilor și atitudinilor angajaților sau echipelor pentru a le îmbunătăți productivitatea și eficiența. Scopul mindset management este de a ajuta echipele să dezvolte un Mindset Productiv și să elimine limitările Mindsetului LImitativ

MINDSET MANAGEMENT

AFACEREA DVS. SEAMĂNĂ

CU FILMUL "MATRIX".

Fiecare manager de vânzări este ca Neo, „Alesul”, care are o putere incredibilă.

Pentru ca Neo și echipa sa să-și deblocheze complet potențialul, trebuie să facă

trecerea de la Mindset Limitativ la Mindset Productiv.

MINDSET MANAGEMENT

AFACEREA DVS. SEAMĂNĂ CU FILMUL "MATRIX".

Fiecare manager de vânzări este ca Neo, „Alesul”, care are o putere incredibilă. Pentru ca Neo și echipa sa să-și deblocheze complet potențialul, trebuie să facă trecerea de la Mindset Limitativ la Mindset Productiv.

Puteți explica ce este Mindset Productiv și Mindset Limitativ fără metafore despre Matrix, Neo și Agenți?
Mindset Productiv 😎 — se concentrează pe dezvoltare, percepând orice situație (inclusiv cele negative) ca pe o oportunitate de a crește și de a îmbunătăți rezultatele personale și de echipă.

Mindset Limitativ 🤨 — se concentrează pe limitări, probleme, imposibilitatea de a atinge rezultate înalte, evitarea provocărilor și perceperea greșelilor ca pe tragedii.

18 EXEMPLE DE MINDSET LIMITATIV

ÎN ACTIVITĂȚI ALE SECȚIEI DE VÂNZĂRI.

MINDSET MANAGEMENT.

corectează convingerile limitative, reduce numărul distorsiunilor cognitive și creează un context de lucru eficient, permițând proceselor de muncă să decurgă stabil și productiv

MINDSET MANAGEMENT.

corectează convingerile limitative, reduce numărul distorsiunilor cognitive și creează un context de lucru eficient, permițând proceselor de muncă să decurgă stabil și productiv

Oare nu sunt suficiente scripturile, tehnicile de vânzări, procesele de afaceri și alte „instrumente normale”? Poate că nu sunt necesare toate aceste „mindset-uri”? 🧐
Scripturile și mindset-ul nu concurează, ci se completează reciproc:
  • Scripturile și business-procese sunt instrucțiuni și algoritmi pregătiți. Sunt instrumente pentru realizarea unor acțiuni concrete
  • Mindset-ul este modul de gândire și atitudinea față de procesele de lucru, inclusiv față de scripturi. Este atitudinea interioară față de acțiuni și evenimentele din jur, care determină nivelul de utilizare și calitatea implementării acelor acțiuni. Dacă un angajat are o atitudine negativă față de scripturi, chiar dacă le cunoaște pe de rost, nu le va folosi 100% sau, în cel mai rău caz, va recurge la sabotaj.
NEO ȘTIA BINE
SCRIPTURILE,
DAR...

NEO A ÎNVĂȚAT SCRIPTURILE PE DE ROST – a stăpânit perfect kung-fu și toate stilurile de arte marțiale, a învățat să sară între zgârie-nori, să tragă cu orice tip de armă și să piloteze un elicopter
DAR NU PUTEA ÎNVINGE AGENȚII și mereu fugea de ei – scripturile lui (cunoștințele și abilitățile) nu îi aduceau rezultatele maxime. Mindset-ul Limitativ nu îi permitea să se simtă "Alesul"
LA FEL ȘI ÎN VÂNZĂRI – pentru a atinge rezultate înalte, nu e suficient să repeți instrumentele învățate, ci să acționezi ca "Alesul" (folosind principiile Mindset-ului Productiv)
NEO ȘTIA BINE
SCRIPTURILE,
DAR...

NEO A ÎNVĂȚAT SCRIPTURILE PE DE ROST – a stăpânit perfect kung-fu și toate stilurile de arte marțiale, a învățat să sară între zgârie-nori, să tragă cu orice tip de armă și să piloteze un elicopter
DAR NU PUTEA ÎNVINGE AGENȚII și mereu fugea de ei – scripturile lui (cunoștințele și abilitățile) nu îi aduceau rezultatele maxime. Mindset-ul Limitativ nu îi permitea să se simtă "Alesul"
LA FEL ȘI ÎN VÂNZĂRI – pentru a atinge rezultate înalte, nu e suficient să repeți instrumentele învățate, ci să acționezi ca "Alesul" (folosind principiile Mindset-ului Productiv)
  • MINDSET MANAGEMENT răspunde la întrebări:
    a) Cum să te raportezi la situațiile de muncă, colegi și responsabilitățile tale, b) Cum să tragi concluzii corecte și să iei decizii adecvate, c) Cum să folosești la maxim toate instrumentele și resursele disponibile, d) Cum să valorifici pe deplin oportunitățile, e) Cum să gândești corect despre muncă "înainte", "în timpul" și "după" lucru
  • Fără MINDSET MANAGEMENT:
    pierdeți cel puțin 50-70% din volumul vânzărilor și creșteți cheltuielile cu 20-30%. Total, pierderile potențiale se ridică la aproximativ 100% (potențialul ascuns de creștere dublă)
PENTRU CINE
ESTE RECOMANDAT
ACEST TRAINING.
1. Companiilor și angajaților care deja vând cu succes, dar doresc să-și îmbunătățească rezultatele și să depășească „tavanul de sticlă” în vânzări și profituri
2. Echipelor și grupurilor de lucru care evită provocările și proiectele noi. Trainingul este obligatoriu dacă există semne de sabotaj în procesul de învățare și implementare
3. Companiilor în care angajații nu își asumă responsabilitatea, predomină micromanagementul și infantilismul
4. Echipelor cu motivație scăzută, unde conflictele se intensifică, iar managerii și conducerea nu reușesc să stabilească o colaborare productivă
OBIECTIVE
ȘI REZULTATE
ALE TRAININGULUI.
Studierea în practică a 50 de convingeri limitative și distorsiuni cognitive esențiale care afectează rezultatele. Elaborarea unei liste personale de convingeri și a unui plan pentru corectarea acestora
Creșterea eficienței personale, a motivației și activarea modului de „atingere a obiectivelor”. Accelerarea adaptării angajaților și reducerea rezistenței la schimbare
Creșterea vânzărilor și a indicatorilor cheie atât pentru manageri, cât și pentru conducători și team-leaduri. Crearea unei atmosfere de lucru pozitive și reducerea numărului de conflicte
Îmbunătățirea calității deservirii clienților, creșterea recomandărilor, vânzărilor repetate și a recenziilor pozitive. Reducerea conflictelor, neînțelegerilor și retururilor
OBIECTIVE
ȘI REZULTATE
ALE TRAININGULUI.
Studierea în practică a 50 de convingeri limitative și distorsiuni cognitive esențiale care afectează rezultatele. Elaborarea unei liste personale de convingeri și a unui plan pentru corectarea acestora
Creșterea eficienței personale, a motivației și activarea modului de „atingere a obiectivelor”. Accelerarea adaptării angajaților și reducerea rezistenței la schimbare
Creșterea vânzărilor și a indicatorilor cheie atât pentru manageri, cât și pentru conducători și team-leaduri. Crearea unei atmosfere de lucru pozitive și reducerea numărului de conflicte
Îmbunătățirea calității deservirii clienților, creșterea recomandărilor, vânzărilor repetate și a recenziilor pozitive. Reducerea conflictelor, neînțelegerilor și retururilor
Sună ca bla-bla-bla, ezoterism, vizualizare, energia cosmosului și alte lucruri despre „succes garantat” 😏
Noi înțelegem foarte bine că afacerile și vânzările țin de acțiuni concrete și de o abordare rațională 🤝. În acest training folosim instrumente de afaceri eficiente și solide, bazate pe metoda TCC (terapia cognitiv-comportamentală). Participând la exercițiile practice, vă veți convinge de raționalitatea și eficiența lor. Vă recomandăm să studiați programul de training și, dacă aveți întrebări, scrieți-ne un mesaj sau sunați la 078993300.

VOM ANALIZA PE EXEMPLE

PRINCIPALELE CONCEPTE DIN

mindset management.

  • Distorsiuni cognitive
  • Convingeri limitative
  • Convingeri stimulative

VOM ANALIZA PE EXEMPLE

PRINCIPALELE CONCEPTE DIN mindset management.

  • Distorsiuni cognitive
  • Convingeri limitative
  • Convingeri stimulative

1. DISTORSIUNI COGNITIVE

(ERORI DE GÂNDIRE)

  • CE SUNT DISTORSIUNILE COGNITIVE
    Acestea sunt erori repetitive și necontrolate în gândire, care duc la concluzii greșite. Pe baza lor se iau decizii, se planifică și se execută activități, se desfășoară interacțiuni cu clienții și conducerea.
  • DE UNDE PROVIN DISTORSIUNILE COGNITIVE
    Ele apar din mecanisme evolutive (dependența de instincte și dorința de supraviețuire), experiența personală, influențele sociale și starea emoțională

Influența distorsiunilor cognitive asupra vânzărilor:

Acestea afectează modul în care angajatul percepe și interpretează informațiile provenite de la clienți, colegi și conducere. Rezultatul distorsiunilor cognitive sunt concluzii greșite, care conduc la acțiuni eronate, pierderi și profituri neobținute

Influența

distorsiunilor cognitive

asupra vânzărilor:


  • Acestea afectează modul în care angajatul percepe și interpretează informațiile provenite de la clienți, colegi și conducere
  • Rezultatul distorsiunilor cognitive sunt concluzii greșite, care conduc la acțiuni eronate, pierderi și profituri neobținute

9 EXEMPLE

DE DISTORSIUNI COGNITIVE ÎN VÂNZĂRI.

2. CONVINGERI LIMITATIVE

(BLOCANTE DE ACȚIUNE)

  • CE SUNT CONVINGERILE LIMITATIVE
    Acestea sunt gânduri și convingeri negative care blochează acțiunile, reduc încrederea și motivația, împiedicându-i pe indivizi să vadă oportunitățile și să ia decizii de succes. Problema principală a acestora este că rămân neconștiente (acționează automat).
  • DE UNDE PROVIN CONVINGERILE LIMITATIVE
    Acestea apar sub influența distorsiunilor cognitive repetitive, a experiențelor personale nereușite, a stereotipurilor sociale, a unui mediu negativ sau a culturii corporative.

Influența convingerilor limitative asupra vânzărilor:

Reducerea încrederii în sine și în abilitățile proprii, îndoieli excesive cu privire la propria performanță, percepția negativă a clienților, conducerii și colegilor, dificultăți în stabilirea contactului și menținerea dialogului, percepția negativă a feedback-ului și rezistența la schimbări, epuizarea emoțională (burn-out), scăderea rezultatelor de vânzare.

Influența

convingerilor limitative

asupra vânzărilor:

  • Reducerea încrederii în sine și propriile abilități, îndoieli excesive
  • Percepția negativă a clienților, conducerii și colegilor
  • Dificultăți în stabilirea contactului și menținerea dialogului
  • Percepția negativă a feedback-ului și rezistența la schimbări
  • Epuizarea emoțională (burn-out), scăderea rezultatelor

10 EXEMPLE

DE CONVINGERI LIMITATIVE ÎN VÂNZĂRI.

3. CONVINGERI STIMULATIVE

(STIMULATOARE DE ACȚIUNE)

  • CE SUNT CONVINGERILE STIMULATIVE
    Acestea sunt gânduri sau convingeri pozitive și constructive care activează acțiuni, contribuind la dezvoltare și la atingerea obiectivelor, sporind încrederea în sine și percepția clienților, conducătorilor și colegilor ca parteneri interesați de rezultatul comun.
  • DE UNDE PROVIN CONVINGERILE STIMULATIVE
    Se formează prin experiențe pozitive, o atmosferă de lucru constructivă și sprijinul conducerii și colegilor. Un rol esențial îl are munca asupra modului personal de gândire, unde convingerile limitative sunt recunoscute și transformate în convingeri stimulative.

Influența convingerilor stimulative asupra vânzărilor:

Încredere în sine și capacitate de a face față refuzurilor și stresului, motivație ridicată și orientare către obiective, lucru orientat spre rezultate, construirea de relații de încredere cu clienții, capacitate de învățare rapidă și adaptare la schimbări, creșterea nivelului de deservire, percepție pozitivă de sine și a muncii desfășurate, dezvoltarea echipei

Influența

convingerilor stimulative

asupra vânzărilor:


  • Încredere în sine și capacitate de a face față refuzurilor și stresului, motivație ridicată și orientare către obiective.
  • Lucru orientat spre rezultate, construirea de relații de încredere cu clienții, capacitate de învățare rapidă și adaptare la schimbări, creșterea nivelului de deservire.
  • Percepție pozitivă de sine și a muncii desfășurate, dezvoltarea echipei

15 EXEMPLE

DE CONVINGERI STIMULATIVE.

CE
VEȚI ÎNVĂȚA
LA TRAINING.
Veți înțelege conceptul, structura și instrumentele de bază ale Mindset Management. Veți învăța tipurile de mindset și să exersați instrumente eficiente de Terapie Cognitiv-Comportamentală (TCC)
Veți studia în practică "Top-50 taracani" - distorsiuni cognitive și convingeri limitative care stau la baza Mindsetului Limitativ
Veți avea multă practică în identificarea convingerilor limitative. Veți crea profilul personal de mindset și veți observa zonele de creștere atât pentru dvs., cât și pentru echipa dvs.
Veți transforma convingerile limitative în convingeri stimulative și veți ajusta profilul de mindset (trecerea de la Mindsetul Limitativ la Mindsetul Productiv)
CE
VEȚI ÎNVĂȚA
LA TRAINING.
Veți înțelege conceptul, structura și instrumentele de bază ale Mindset Management. Veți învăța tipurile de mindset și să exersați instrumente eficiente de Terapie Cognitiv-Comportamentală (TCC)
Veți studia în practică "Top-50 taracani" - distorsiuni cognitive și convingeri limitative care stau la baza Mindsetului Limitativ
Veți avea multă practică în identificarea convingerilor limitative. Veți crea profilul personal de mindset și veți observa zonele de creștere atât pentru dvs., cât și pentru echipa dvs.
Veți transforma convingerile limitative în convingeri stimulative și veți ajusta profilul de mindset (trecerea de la Mindsetul Limitativ la Mindsetul Productiv)
NUANȚELE ORGANIZAȚIONALE.
DURATA ȘI NUMĂRUL DE PARTICIPANȚI
Durata trainingului - o zi întreagă, 4 blocuri de lucru (09:00-17:00), până la 15 persoane în grup
METODOLOGIA TRAININGULUI
Instruirea practică intensivă de grup cu exerciții interactive, studii de caz, simulări și feedback individual. Adaptare la specificul companiei și follow up incluse.
ÎNREGISTRARE
PENTRU TRAINING.

Da, vreau să particip la trainingul

„Mindset Management: Psihologia Vânzărilor Mari”

PROGRAMUL TRAININGULUI

"MINDSET MANAGEMENT: PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI".

PROGRAMUL TRAININGULUI "MINDSET MANAGEMENT: PSIHOLOGIA VÂNZĂRILOR MARI".

DESCĂRCAȚI PROGRAMUL
TRAININGULUI ÎN FORMAT PDF.
pentru a-l expedia spre aprobare colegilor și conducerii

DESCĂRCAȚI

PROGRAMUL

ÎN FORMAT PDF.

pentru a-l expedia spre aprobare colegilor și conducerii

ADAPTARE ȘI FOLLOW-UP INCLUSE.

În prețul trainingului sunt incluse adaptarea trainingului la specificul companiei și suportul pentru implementare (Follow Up)
  • Adaptarea trainingului la specificul companiei (2-3 zile)
    Familiarizarea cu echipa, produsul și specificul companiei înainte de training, colectarea informațiilor pentru pregătirea scenariilor și case-urilor
  • Întâlnirea de încheiere cu conducerea (2 ore)
    Discutarea rezultatelor trainingului și a planului de implementare a instrumentelor în practica zilnică de lucru, feedback pentru participanți
  • Follow-up după 3-4 săptămâni (2-3 întâlniri cu conducerea și participanții)
    Suport pentru implementare și consultanță suplimentară pentru participanți, pentru a asigura schimbări sustenabile și a evalua dinamica rezultatelor. În caz de necesitate se oferă consultații și training suplimentar la locul de muncă
CLIENȚII PSS.
AFACERI MICI, MIJLOCII ȘI MARI
REZULTATELE
TRAININGURILOR
PRECEDENTE.
Creșterea ratei de conversie:
a) "Din apel în vânzare" +70%
b) "Din consultație în vânzare" +52%
Creșterea cecului mediu:
a) Cecul mediu pe numărul de produse - de 3.2 ori
b) Cecul mediu pe suma - de 1.9 ori
Creșterea volumului de vânzări (cifrei de afacere) - de la +30% (pentru întregul nomenclator) până la +200% (pentru categorii selective)
Îmbunătățirea statisticilor de Apeluri:
a) Numărul de lead-uri procesate - creștere de 2 ori
b) Reducerea duratei medii a apelului cu 30%

REZULTATELE
TRAININGURILOR
PRECEDENTE.
Creșterea ratei de conversie:
a) "Din apel în vânzare" +70%
b) "Din consultație în vânzare" +52%
Creșterea cecului mediu:
a) Cecul mediu pe numărul de produse - de 3.2 ori
b) Cecul mediu pe suma - de 1.9 ori
Creșterea volumului de vânzări (cifrei de afacere) - de la +30% (pentru întregul nomenclator) până la +200% (pentru categorii selective)
Îmbunătățirea statisticilor de Apeluri:
a) Numărul de lead-uri procesate - creștere de 2 ori
b) Reducerea duratei medii a apelului cu 30%
ADRESAȚI O ÎNTREBARE,
AFLAȚI PREȚUL ȘI DETALII.
Sunteți o companie mare, o afacere mică sau un antreprenor freelancer - vă răspundem cu drag.
Completați formularul sau sunați la 078993300
TRAINERUL PSS.
SERGIU PLECHKOV
  • Trainer experimentat în vânzări, consultant de afaceri practic,
  • Proprietarul Școlii de Vânzări Active PLECHKOV SALES SCHOOL
  • A parcurs drumul de la vânzător-stagiar la director al Centrului de Instruire.
  • Antreprenor - a dezvoltat mai multe direcții de afaceri independent și în parteneriat.
  • A instruit practic peste 5000 de angajați și conducători din departamentele de vânzări
  • A analizat peste 35.000 de consultații și apeluri
  • A realizat 80 de proiecte complexe de creștere a eficienței departamentelor de vânzări în retail, call-centre, B2B
  • Autor al bestseller-ului "Vânzătorul Milionar"
CONTACTAȚI-NE.
"PLECHKOV SALES SCHOOL"
Școala de vânzări active din Chișinău.
Traininguri și scripturi care fac diferența.
Adresa: Chișinău, str.Tighina, 65, of.515
Telefon: +373 78 99 33 00
Email: salut@pss.md
"PSS - Plechkov Sales School"
Școala de vânzări active din Chișinău. Traininguri și scripturi care fac diferența.

© 2008-2024, "Plechkov Sales School" SRL
IDNO: 1012600008350