Tehnici de vânzări active și metode de lucru eficient cu clienții în magazin, în front-office și la recepție. Instruirea practică intensivă...
Set complet de instrumente pentru creșterea competențelor conducătorilor juniori și intermediari: gestionarea echipei, organizarea...
Set complet de instrumente pentru dezvoltarea centrului de instruire, trainerilor și mentorilor corporativi: traininguri pentru traineri...
Achiziționarea, configurarea și lansarea platformei online comode pentru organizarea instruirii și crearea bazei de cunoștințe pentru...
Elaborarea scripturilor de vânzări pentru call-centru pentru apelurile reci, calzi, de intrare și de ieșire. Elaborare, instruire, implementare...
VIP-proiecte de instruire corporativă pentru companie, cu elaborare individuală și implementare a tehnicilor de vânzări și a altor...
Tehnici de vânzări active și metode de lucru eficient cu clienții în magazin, în front-office și la recepție. Instruirea practică intensivă pentru angajații magazinelor online, call-centru și a oricăror companii care interacționează cu clienții prin telefon și chat. Traininguri corporative pentru grupuri mari și mici. Se desfășoară atât în mod individual pentru fiecare companie aparte, cât și în format de grupuri deschise (pentru mai multe companii).
Set complet de instrumente pentru creșterea competențelor conducătorilor juniori și intermediari: gestionarea echipei, organizarea eficientă a activităților zilnice ale managerilor de vânzări, operatorilor call-centru, vânzătorilor-consultanți, agenților comerciali, lucru cu rapoartele, analiza, întâlniri de grup și întâlniri individuale.
Set complet de instrumente pentru dezvoltarea centrului de instruire, trainerilor și mentorilor corporativi: traininguri pentru traineri, proiecte complexe pentru creșterea eficienței centrului de instruire, dezvoltarea programelor de formare pentru stagiari și angajați cu experiență.
Auditul complet și reorganizarea activității Centrului Intern de Instruire.
Achiziționarea, configurarea și lansarea platformei online comode pentru organizarea instruirii și crearea bazei de cunoștințe pentru angajații, partenerii și dealerii companiei dvs.: instruire online de pe orice device (PC, smartphone), cursuri și teste online, statistici avansate și analiza desfășurată ale rezultatelor, webinare. Suntem parteneri oficiali iSpring în Moldova.
Inițial se compilează o listă extinsă a tuturor scripturilor și instrumentelor de vânzare pe care trebuie să le utilizeze managerii dvs. de vânzări și operatorii call-centru/magazinului online. Apoi sunt ascultate în mod regulat înregistrările apelurilor pentru fiecare manager și este elaborat un raport detaliat care elucidează performanțele managerului, care ulterior pot fi utilizate în calitate de indicatori de performanță (KPI). În caz de necesitate, este realizată instruirea suplimentară a managerilor.
VIP-proiecte de instruire corporativă pentru companie, cu elaborare individuală și implementare a tehnicilor de vânzări și a altor instrumente de afaceri. Se iau în considerare toate nuanțele și specificul: a companiei, a personalului, a produsului, a clienților și a infrastructurii tehnice.

Ciclul complet: audit, elaborare, instruire, implementare practică, monitorizare post-proiect. Lucrul se desfășoară în mod zilnic, iar formarea are loc direct la locul de muncă.
CENTRUL DE INSTRUIRE PSS.
TRAININGURI, CURSURI, MAGAZIN ONLINE
Instruire practică intensivă pentru întreagă echipa de vânzări - stagiari, manageri cu experiență, conducători. Orice domeniu și tip de vânzări (magazine offline și online, call-centre, b2b, b2g, distribuție)
EXPERT ÎN DOMENIUL DE INSTRUIRE:
SERGIU PLECHKOV (ПЛЕЧКОВ)
  • Trainer experimentat în vânzări, consultant de afaceri practic,
  • Proprietarul Școlii de Vânzări Active PLECHKOV SALES SCHOOL
  • A parcurs drumul de la vânzător-stagiar la director al Centrului de Instruire.
  • Antreprenor - a dezvoltat mai multe direcții de afaceri independent și în parteneriat.
  • A instruit practic peste 3500 de angajați și conducători din departamentele de vânzări
  • A analizat peste 30.000 de consultații și apeluri
  • A realizat 80 de proiecte complexe de creștere a eficienței departamentelor de vânzări în retail, call-centre, B2B
  • Autor al bestseller-ului "Vânzătorul Milionar"
REZULTATELE DUPĂ INSTRUIRE
CREȘTEREA INDICATORILOR PRINCIPALI
Rezultatul 1/7
  • Creșterea volumului vânzărilor în termeni financiari (venituri, cifră de afaceri)
  • Creșterea volumului vânzărilor în termeni cantitativi (SKU, poziții, bucăți, unități)
  • Numărul de comenzi, cereri, tranzacții
  • Numărul de lead-uri procesate, apeluri efectuate, întâlniri, clienți deserviți, oferte comerciale trimise
  • Procentul de îndeplinire a planului de vânzări și regularitatea îndeplinirii acestuia
  • Creșterea ratei de conversie (vizitator-cumpărător, apel-comandă, întâlnire-vânzare)
  • Creșterea valorii medii a cecelui (atât în termeni cantitativi, cât și în termeni financiari)
  • Creșterea bazei de clienți (numărul de clienți noi și clienți din anumite categorii)
  • Numărul de vizitatori ai site-ului și al magazinelor
  • Numărul de clienți reținuți și readuși
  • Reducerea volumului datoriilor (creșterea colectării)
CREȘTEREA AVANTAJELOR COMPETITIVE
Rezultatul 2/7
  • Sistemul de vânzări elaborat și implementat ajută la dezvoltarea rapidă a companiei.
  • Rapid deveniți un jucător important și obțineți oportunitatea să "devorați" concurenții, sporind cota de piață
CREȘTEREA NIVELULUI DE GESTIONARE A ECHIPEI
Rezultatul 3/7
  • Angajații interacționează mai eficient cu conducătorul și între ei
  • Angajații respectă subordonarea, comunică respectuos cu colegii
  • Angajații devin mai inițiativi și disciplinați
  • Scăderea nivelului de întârzieri nemotivate
  • Angajații își îndeplinesc responsabil atribuțiile de lucru
  • Conducătorul obține mai mult timp pentru sarcini mai profitabile și strategice și nu pierde timpul doar cu rezolvarea zilnică a microconflictelor și corectarea "gafelor" angajaților
REDUCEREA PIERDERILOR
Rezultatul 4/7
  • Reducerea numărului de refuzuri, retururi și reclamații
  • Reducerea volumului de marfă nevândută și produselor defecte
  • Scăderea numărului de erori în procesul de documentare și comandare
  • Scăderea nivelului de tensiune între departamente, eliminarea conflictelor de durată
  • Concedierea angajaților profilul cărora nu corespunde valorilor echipei
CREȘTEREA LOIALITĂȚII CLIENȚILOR
Rezultatul 5/7
  • Angajatul competent creează o impresie foarte plăcută asupra clienților
  • Clienții fac achiziții mai mari și revin mai des pentru cumpărături repetate
  • Clienții ignoră concurenții și devin mai toleranți față de erorile companiei
  • Clienții recomandă cu plăcere compania și scriu recenzii pozitive și sincere pe rețelele de socializare și pe Google
  • Calitatea ridicată a deservirii este întotdeauna evidentă și are un efect magic asupra clienților
CREȘTEREA HR-BRANDULUI AL COMPANIEI
Rezultatul 6/7
  • Angajații preferă să lucreze într-o companie cu un nivel înalt de organizare a procesului de muncă
  • Recrutarea angajaților noi devine mai ușoară
  • Angajații recomandă compania prietenilor și rudelor ca angajator de încredere
  • Scăderea ratei de rotație a personalului în companie
  • Compania devine mai atractivă pentru profesioniști, echipa devine mai puternică
  • Se reduc cheltuielile pentru recrutarea personalului
  • Posturile vacante sunt completate mai rapid
PROCESELE DE LUCRU IAU UN CARACTER SISTEMATIC
Rezultatul 7/7
  • Procesele și etapele de lucru devin consecutive, iar angajații obțin abilități, care le permit să reacționeze corect și prompt în diferite situații.
  • Afacerea devine transparentă și previzibilă.
  • Instruirea stagiarilor devine mai rapidă, mai ieftină și mai ușoară
CLIENȚII NOȘTRI - AFACERI MICI, MIJLOCII ȘI MARI

Dacă aveți 10 minute libere, vă invit să priviți și fotografii din diferite proiecte realizate (circa 100 de fotografii). Există chiar și fotografii de acum 17 ani :-)

electronice
gadgeturi
electrocasnice
telefonie mobilă
servicii internet
produse de uz casnic
materiale de construcție
îngrășăminte minerale
agenții de imobil
școli de limbi străine
consultanță juridică
tipografii
piese auto
jucării pentru copii
săli de fitnes
turism
saloane de frumusețe
barbershopuri
medicină privată
mobilă
încălțăminte și îmbrăcăminte
cosmetice și parfumerie
companii MLM
psiholog, coach, trainer
companii de creditare
colectare datorii (collection)
9 MOTIVE:
DE CE TRAININGURI ANUME LA PSS.
16 ANI DE INSTRUIRE PRACTICĂ ÎN AFACERI
Motivul 1/9
Proiectele de instruire a vânzătorilor și a conducătorilor au început în 2008, când Sergiu Plechkov (fondatorul și principalul trainer PSS) a devenit director al centrului de instruire într-o companie mare.
PESTE 3.500 DE VÂNZĂTORI ȘI CONDUCĂTORI
Motivul 2/9
În cadrul proiectelor de instruire au participat peste 3500 de vânzători și conducători a companiilor din diverse domenii - vânzări en-gros, cu amănuntul, vânzări online și offline. Vă invit să explorați lista serviciilor și informațiile despre trainer.
30.000 DE CONSULTAȚII ȘI APELURI ANALIZATE
Motivul 3/9
În timpul elaborării și implementării tehnologiilor de vânzare, am ascultat și am analizat peste 30.000 de apeluri telefonice, consultații în magazine și întâlniri “în teren”. Cu fiecare proiect, ne extindem experiența și îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.
COMPANII DIN 30 DE DOMENII DE ACTIVITATE
Motivul 4/9
În cadrul proiectelor corporative cu implicare operațională am colaborat cu mai mult de peste 50 de companii din 30 de domenii: produse și servicii, B2B, B2C, vânzare cu amănuntul, call-centre, vânzări directe, distribuție. Imaginați-vă - ne-am familiarizat în detaliu cu activitatea a 50 de afaceri!
80 PROIECTE CU IMPLICARE OPERAȚIONALĂI
Motivul 5/9
Am realizat 80 de proiecte corporative cu implicare operațională completă - audit, elaborare, instruire și implementare a scripturilor, a tehnicilor de vânzare și a instrumentelor de gestionare a echipei pentru conducători. Proiectele implică toate departamentele companiei (vânzări, marketing, achiziții, depozit, logistică, contabilitate, IT etc.).
ROM-RUS: INSTRUIRE ȘI SCRIPTURI ÎN DOUĂ LIMBI
Motivul 6/9
În cadrul PSS instruirea este oferită în două limbi - română și rusă. Atunci când o companie tinde să obțină profit maxim, se recomandă ca vânzătorii să fie instruiți și să lucreze în ambele limbi. Prin urmare, scripturile, regulamentele și toate instrumentele de afaceri sunt dezvoltate și implementate atât în limba română, cât și în limba rusă.
CONSULTAȚII ȘI ASISTENȚĂ PENTRU CONDUCEREA COMPANIEI
Motivul 7/9
În cadrul instruirii în vânzări, întotdeauna abordăm și subiecte adiacente importante - motivația financiară a angajaților, atribuții de lucru ale conducătorilor, analiza, platformele de lucru (CRM, 1C, telefonie IP), etc. Datorită experienței avansate, oferim asistență în soluționarea diferitor situații care intervin.
INSTRUIREA PRACTICĂ, ACCENT PE REZULTAT
Motivul 8/9
Accentul este pus pe instruirea practică și sesiunile de formare direct la locul de muncă cu clienți reali. Scopul final al instruirii noastre este îmbunătățirea reală a rezultatelor companiilor - rezultate care pot fi măsurate în termeni de bani, procente, etc.
95% DIN CLIENȚI SUNT DIN RECOMANDĂRI
Motivul 9/9
Majoritatea clienților noștri (19 din 20) vin din recomandări. Aceasta este o dovadă a nivelului de încredere din partea clienților și semn de recunoaștere a competențelor noastre. Clienții rezervă proiecte în mod anticipat, cu 3-6 luni înainte.

REZULTATELE DUPĂ INSTRUIRE

AVANTAJE "PLECHKOV SALES SCHOOL"
DE CE TRAININGURILE ȘI INSTRUIREA VÂNZĂTORILOR LA PSS?
  • 16 ANI DE INSTRUIRE PRACTICĂ ÎN AFACERI
    Proiectele de instruire a vânzătorilor și a conducătorilor au început în 2008, când Sergiu Plechkov (fondatorul și principalul trainer PSS) a devenit director al centrului de instruire într-o companie mare.
  • PESTE 3.500 DE VÂNZĂTORI ȘI CONDUCĂTORI
    În cadrul proiectelor de instruire au participat peste 3500 de vânzători și conducători a companiilor din diverse domenii - vânzări en-gros, cu amănuntul, vânzări online și offline. Vă invit să explorați lista serviciilor și informațiile despre trainer
  • 30.000 DE CONSULTAȚII ȘI APELURI ANALIZATE
    În timpul elaborării și implementării tehnologiilor de vânzare, am ascultat și am analizat peste 30.000 de apeluri telefonice, consultații în magazine și întâlniri “în teren”. Cu fiecare proiect, ne extindem experiența și îmbunătățim calitatea serviciilor noastre
  • COMPANII DIN 30 DE DOMENII DE ACTIVITATE
    În cadrul proiectelor corporative cu implicare operațională am colaborat cu mai mult de peste 50 de companii din 30 de domenii: produse și servicii, B2B, B2C, vânzare cu amănuntul, call-centre, vânzări directe, distribuție. Imaginați-vă - ne-am familiarizat în detaliu cu activitatea a 50 de afaceri!
  • 80 PROIECTE CU IMPLICARE OPERAȚIONALĂ
    Am realizat 80 de proiecte corporative cu implicare operațională completă - audit, elaborare, instruire și implementare a scripturilor, a tehnicilor de vânzare și a instrumentelor de gestionare a echipei pentru conducători. Proiectele implică toate departamentele companiei (vânzări, marketing, achiziții, depozit, logistică, contabilitate, IT etc.)
  • ROM-RUS: INSTRUIRE ȘI SCRIPTURI ÎN DOUĂ LIMBI
    În cadrul PSS instruirea este oferită în două limbi - română și rusă. Atunci când o companie tinde să obțină profit maxim, se recomandă ca vânzătorii să fie instruiți și să lucreze în ambele limbi. Prin urmare, scripturile, regulamentele și toate instrumentele de afaceri sunt dezvoltate și implementate atât în limba română, cât și în limba rusă.
  • CONSULTAȚII ȘI ASISTENȚĂ PENTRU CONDUCEREA COMPANIEI
    În cadrul instruirii în vânzări, întotdeauna abordăm și subiecte adiacente importante - motivația financiară a angajaților, atribuții de lucru ale conducătorilor, analiza, platformele de lucru (CRM, 1C, telefonie IP), etc. Datorită experienței avansate, oferim asistență în soluționarea diferitor situații care intervin.
  • INSTRUIREA PRACTICĂ, ACCENT PE REZULTAT
    Accentul este pus pe instruirea practică și sesiunile de formare direct la locul de muncă cu clienți reali. Scopul final al instruirii noastre este îmbunătățirea reală a rezultatelor companiilor - rezultate care pot fi măsurate în termeni de bani, procente, etc.
  • 95% DIN CLIENȚI SUNT DIN RECOMANDĂRI
    Majoritatea clienților noștri (19 din 20) vin din recomandări. Aceasta este o dovadă a nivelului de încredere din partea clienților și semn de recunoaștere a competențelor noastre. Clienții rezervă proiecte în mod anticipat, cu 3-6 luni înainte.
ETAPELE COLABORĂRII
Lucrăm cu persoane juridice și fizice. Plata se efectuează: Pentru persoane juridice - prin transfer bancar sau cu cardul bancar. După finalizarea instruirii se emite e-factura și actul de predare-primire a lucrărilor. Pentru persoane fizice - achitarea prin card bancar
PAS 1
STABILIM O ÎNTÂLNIRE ÎN BIROU SAU ONLINE

De obicei întâlnirea are loc la sediul clientului pentru imersiune imediată în atmosfera de lucru. La fel este posibilă și întâlnirea online sau la sediul Plechkov Sales School.

PAS 2
PRIMA ÎNTÂLNIRE ȘI AUDITUL INIȚIAL

Întâlnirea durează aproximativ 1,5 ore, perioadă în care se evaluează situația în departamentul de vânzări și se identifică solicitările companiei.

PAS 3
ELABORAREA OFERTEI COMERCIALE

Următorul pas este elaborarea ofertei comerciale, care durează 1-2 zile. Oferta comercială include: programul de instruire, termenii de realizare, planul calendaristic și costul proiectului.

PAS 4
SEMNAREA CONTRACTULUI ȘI LANSAREA PROIECTULUI

După aprobarea ofertei comerciale contractul este semnat de către ambele părți. "Acordul de confidențialitate" este parte importantă în cadrul contractului.

ACCESEAZĂ MAGAZIN ONLINE PSS.

Produse electronice deja elaborate și verificate în practica. Scripturi și trucuri de vânzare, fișe de post, check-listuri, șabloane Excel și Tabele Google - cu siguranță îți vei găsi produsul care îți va impulsiona businessul sau cariera.

"PSS - Plechkov Sales School"
Școala de vânzări active din Chișinău. Traininguri și scripturi care fac diferența.

© 2008-2024, "Plechkov Sales School" SRL
IDNO: 1012600008350