Trainingul lui Sergiu Plechkov

VÂNZĂRI ACTIVE ÎN B2B

ȘI DISTRIBUȚIE

Dezvoltarea relațiilor de parteneriat, gestionarea obiecțiilor,

lucrul cu clienți dificili și datorie expirată

Trainingul lui Sergiu Plechkov

VÂNZĂRI ACTIVE ÎN B2B ȘI DISTRIBUȚIE

Dezvoltarea relațiilor de parteneriat, gestionarea obiecțiilor, lucrul cu clienți dificili și datorie expirată

PENTRU CINE
ESTE DESTINAT
ACEST TRAINING.
Manageri de vânzări din B2B și distribuție, care doresc să-și îmbunătățească eficiența negocierilor și să obțină rezultate mai bune în vânzări
Conducători de departamente de vânzări, care tind spre îndeplinirea planului de vânzări și îmbunătățirea relațiilor cu clienții, partenerii și echipa
Agenți comerciali care se confruntă zilnic cu clienți dificili și doresc să-și îmbunătățească abilitățile de prelucrare a obiecțiilor și de restabilire a relațiilor
NUANȚELE ORGANIZAȚIONALE.
DURATA ȘI NUMĂRUL DE PARTICIPANȚI
Durata trainingului - 2 zile consecutive, cu un total de 11-12 ore de lucru (3 sesiuni de 1,5-2 ore în fiecare zi), până la 15 persoane în grup
METODOLOGIA TRAININGULUI
Instruirea practică intensivă de grup cu exerciții interactive, studii de caz, simulări și feedback individual. Adaptare la specificul companiei și follow up incluse.
ÎNREGISTRARE
PENTRU TRAINING.

Da, vreau să particip la trainingul

„Vânzări active în B2B și Distribuție”

PROGRAMUL TRAININGULUI

"VÂNZĂRI ACTIVE ÎN B2B ȘI DISTRIBUȚIE".

PROGRAMUL TRAININGULUI "VÂNZĂRI ACTIVE ÎN B2B ȘI DISTRIBUȚIE".

DESCĂRCAȚI PROGRAMUL
TRAININGULUI ÎN FORMAT PDF.
pentru a-l expedia spre aprobare colegilor și conducerii

DESCĂRCAȚI

PROGRAMUL

ÎN FORMAT PDF.

pentru a-l expedia spre aprobare colegilor și conducerii

ADAPTARE ȘI FOLLOW-UP INCLUSE.

În prețul trainingului sunt incluse adaptarea trainingului la specificul companiei și suportul pentru implementare (Follow Up)
  • Adaptarea trainingului la specificul companiei (2-3 zile)
    Familiarizarea cu echipa, produsul și specificul companiei înainte de training, colectarea informațiilor pentru pregătirea scenariilor și case-urilor
  • Întâlnirea de încheiere cu conducerea (2 ore)
    Discutarea rezultatelor trainingului și a planului de implementare a instrumentelor în practica zilnică de lucru, feedback pentru participanți
  • Follow-up după 3-4 săptămâni (2-3 întâlniri cu conducerea și participanții)
    Suport pentru implementare și consultanță suplimentară pentru participanți, pentru a asigura schimbări sustenabile și a evalua dinamica rezultatelor. În caz de necesitate se oferă consultații și training suplimentar la locul de muncă

ȘTIM CU CE SE CONFRUNTĂ ZILNIC

AGENȚII DVS. DE VÂNZĂRI.

  • Cicluri lungi de vânzare
    În vânzările B2B, procesele de luare a deciziilor sunt adesea prelungite, deoarece pot fi implicate mai multe niveluri de management și aprobare
  • Dificultăți în accesarea persoanelor de decizie
    Agenții de vânzări pot avea dificultăți în obținerea accesului la persoanele care iau decizii
  • Competiție și războaie de preț
    Competiția acerbă pe piață provoacă numeroase refuzuri, transformând negocierile doar într-un format rigid de discuție a prețurilor și reducerilor
  • Lucrul cu clienții dificili
    Unii clienți îți spun direct că nu sunt interesați de produsul tău, chiar dacă acesta este mai ieftin; alții pot fi extrem de agresivi sau încearcă să îți reducă prețul la minimum
  • Datoria expirată
    Apelurile constante către clienți pentru a le aminti de datoriile restante nu sunt cele mai plăcute activități
  • Probleme cu motivare și conducere
    Nivelul ridicat de stres și presiunea din partea conducerii pot afecta negativ motivația și productivitatea agenților de vânzări
INSTRUIRE INTENSIVĂ
Acest training este poziționat ca un proiect intensiv cu instruire practică și suport pentru implementare, garantând îmbunătățirea rezultatelor și creșterea indicatorilor
PROGRAMUL TRAININGULUI

18 OBIECȚII

DIN B2B PE CARE LE VOM EXERCITA ÎN CADRUL TRAININGULUI.

OBIECTIVELE
TRAININGULUI.
Dezvoltarea abilităților de vânzări active în B2B și distribuția diverselor produse și servicii, astfel încât participanții să poată purta negocieri cu încredere și să încheie tranzacții în condiții de concurență
Să ajute managerilor de vânzări și agenților comerciali să învețe metode eficiente de gestionare eficientă a obiecțiilor și a diferitor situații cu clienții dificili
Instruirea echipei de vânzări în tehnici de gestionare a datoriei expirate, riscurilor financiare și să mențină un cash-flow sănătos în companie

7 SCENARII

PE CARE LE VOM EXAMINA ÎN CADRUL TRAININGULUI.

REZULTATELE
TRAININGULUI.
Participanții vor învăța să aplice eficient strategii de vânzări active și negocieri, ceea ce va duce la creșterea vânzărilor și îmbunătățirea rezultatelor echipei
Angajații vor stăpâni metodele de gestionare a obiecțiilor și de restabilire a relațiilor cu clienții dificili, ceea ce va ajuta la reducerea numărululi de conflicte și la creșterea satisfacției clienților
Participanții vor obține abilități practice în gestionarea datoriei expirate, ceea ce va permite minimizarea riscurilor financiare
Instruirea va spori eficiența operațională generală și implicarea echipei, contribuind astfel la consolidarea relațiilor de parteneriat pe termen lung cu clienții
CLIENȚII PSS.
AFACERI MICI, MIJLOCII ȘI MARI
REZULTATELE
TRAININGURILOR
PRECEDENTE.
Creșterea ratei de conversie:
a) "Din apel în vânzare" +70%
b) "Din consultație în vânzare" +52%
Creșterea cecului mediu:
a) Cecul mediu pe numărul de produse - de 3.2 ori
b) Cecul mediu pe suma - de 1.9 ori
Creșterea volumului de vânzări (cifrei de afacere) - de la +30% (pentru întregul nomenclator) până la +200% (pentru categorii selective)
Îmbunătățirea statisticilor de Apeluri:
a) Numărul de lead-uri procesate - creștere de 2 ori
b) Reducerea duratei medii a apelului cu 30%

REZULTATELE
TRAININGURILOR
PRECEDENTE.
Creșterea ratei de conversie:
a) "Din apel în vânzare" +70%
b) "Din consultație în vânzare" +52%
Creșterea cecului mediu:
a) Cecul mediu pe numărul de produse - de 3.2 ori
b) Cecul mediu pe suma - de 1.9 ori
Creșterea volumului de vânzări (cifrei de afacere) - de la +30% (pentru întregul nomenclator) până la +200% (pentru categorii selective)
Îmbunătățirea statisticilor de Apeluri:
a) Numărul de lead-uri procesate - creștere de 2 ori
b) Reducerea duratei medii a apelului cu 30%
ADRESAȚI O ÎNTREBARE,
AFLAȚI PREȚUL ȘI DETALII.
Sunteți o companie mare, o afacere mică sau un antreprenor freelancer - vă răspundem cu drag.
Completați formularul sau sunați la 078993300
TRAINERUL PSS.
SERGIU PLECHKOV
  • Trainer experimentat în vânzări, consultant de afaceri practic,
  • Proprietarul Școlii de Vânzări Active PLECHKOV SALES SCHOOL
  • A parcurs drumul de la vânzător-stagiar la director al Centrului de Instruire.
  • Antreprenor - a dezvoltat mai multe direcții de afaceri independent și în parteneriat.
  • A instruit practic peste 5000 de angajați și conducători din departamentele de vânzări
  • A analizat peste 35.000 de consultații și apeluri
  • A realizat 80 de proiecte complexe de creștere a eficienței departamentelor de vânzări în retail, call-centre, B2B
  • Autor al bestseller-ului "Vânzătorul Milionar"
CONTACTAȚI-NE.
"PLECHKOV SALES SCHOOL"
Școala de vânzări active din Chișinău.
Traininguri și scripturi care fac diferența.
Adresa: Chișinău, str.Tighina, 65, of.515
Telefon: +373 78 99 33 00
Email: salut@pss.md
"PSS - Plechkov Sales School"
Școala de vânzări active din Chișinău. Traininguri și scripturi care fac diferența.

© 2008-2024, "Plechkov Sales School" SRL
IDNO: 1012600008350